دهـــکــده ی مــــــادریــدی

ریاضیات علم آموختن اندیشیدن است نه آموختن اندیشه ها!

دهـــکــده ی مــــــادریــدی

ریاضیات علم آموختن اندیشیدن است نه آموختن اندیشه ها!

نوروز مبارک!

در تنگ روی میز کنار رئیس جمهور در هنگام پخش پیام نوروزی

به جای ماهی،نارنج بود.

نارنج در آب نشانه ی شناوری زمین در کائنات  و از سنت های 

قدیم ایرانیان است!

نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه 1395/01/21 ساعت 01:43

متنِ خانم ابتکار!

بله ایشون فعال سیاسی اصلاح طلب هستن √

ریحانه 1395/01/21 ساعت 20:13

به معرفی نیاز نبود

من هم خودم می دونستم متن از کیه و لزومی به گفتن شما نبود.
و در ضمن بعید می دونم که شما اصلاح طلب ها رو کامل بشناسین چون علاقه ای ندارین...
برعکس من

ریحانه 1395/01/25 ساعت 17:53

ببین اصلا کار جالبی نیست که بحث های سیاسی رو وسط بکشی و درست وقتی میدونی رابطمون شکرآبه این چیزا رو بگی!در واقع چه لزومی داره؟اولا که باید بگم تو شروع کردی این بحث رو!یادت میاد گه؟منم نمیخوام ادامش بدم ولی اینو بهت میگم واقعا دوست ندارم سیاست باعث بشه که یکی از قدیمی ترین رابطه هام از بین بره...البته از بین رفته...من هیچ وقت با تو بحث اصولگرایی و اصلاح طلب بودن نکردم!پس تو هم احترام بذار لطفا...

خودت گفتی متن خانوم ابتکاره!من که هیچی نگفتم!
من همیشه احترام گذاشتم ولی تو چیکه عقایدتو تحمیل می کنی
الان رابطمون از بین رفته؟...

ریحانه 1395/02/16 ساعت 16:04

ببخشید میشه یه مورد تحمیل رو نام برده و توضیح بدید خودشم با مثال.

بله راهپیمایی۲۲بهمن یادت رفته!!!

ریحانه 1395/02/17 ساعت 21:05

خب چیشد؟دقیقا بگو من چی گفتم!
در ضمن اونی که تو میگی مثل الان نبود! خودشم راهپیمایی قدس بود!

بالاخره یه راهپیمایی بود!
گیر داده بودی برو چرا نمی ری!!!و...!!!
می شه این بحثو ادامه ندیم؟
آنقدر قهرمون طولانی شد یادم رفته سر چی قهر بودیم

ریحانه 1395/02/18 ساعت 21:55

اگه تو به اون میگی تحمیل! پس من برای مرگ داوطلبانه آماده ام!
بفرما اینم دلیلِ قهرمون!
من تحمیل نکردم یه بحث بود فقط میخواستم نظرتو عوض کنم و تو رو با ابعاد
دیگه ای از دیدگاه نسبت به راهپیمایی آشنا کنم!همین!چرا همه چی رو منفی میبینی؟
همین دیدگاه ها و قضاوت های اشتباهمون باعث این همه جدایی شده!

جمله ی اول رو من نگفتم!!!
خب می خواستی نظرمو عوض کنی یه جور تحمیله دیگه.
چرا لفظ قلم می حرفی؟

ریحانه 1395/02/22 ساعت 15:39

واقعا که!
خیلی ناراحتم از اینکه تو اصن نشناختی منو!
اشتباه برداشت میکنی رفتارامو!
اسم چیزی که من بهش میگم یه بحث دوستانه رو گذاشتی تحمیل...
هیچی دیگه...

من از دستت ناراحتم!
اصلنم بحث دوستانه نبود!
دیگه تموم کن این بحثو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد