دهـــکــده ی مــــــادریــدی

ریاضیات علم آموختن اندیشیدن است نه آموختن اندیشه ها!

دهـــکــده ی مــــــادریــدی

ریاضیات علم آموختن اندیشیدن است نه آموختن اندیشه ها!

خاطره این خنده دار از سفر به ارومیه

یه سری آدما هستن که در مواقع سختتی،بهشون کمک می کنی اما در مواقعی که انتظار

یاری داری ،هیچی ارائه نمی دن!

و این مسئله یه بار هم رخ نمی ده!و همیشگیه!

کم کردن  ارتباطم با این دوستان راه حل مناسبیه!

+

هفته ی پیش به ارومیه رفته بودیم.

و می خواستیم بریم"آتشکده ی تمر"!

گفتن 10kmفاصله داره!اما ما 35kmرفتیم و به هیچ جا نرسیدیم!

چند kmجلوترش دیگه مرز ترکیه بود!دیگه نمی شد بریم

و قسمت تعجب آورش اینه که هیچکس این مکان رو نمی شناخت!

انگار که اصن وجود خارجی نداشت!حال آن که من در نت عکس هاشو دیده بودم!

و قسمت خنده دار، تعجب آور و تلخ!قضیه این یود که از یکی  آدرسشو  پرسیدیم و 

در کمال تعجب آن مرد گفت:"آتشکده رستورانه؟ناهارخوریه؟"

در اون لحظه باید  تعداد علامت!!!!!!!را بالای سر من می شمردید!

انصافا نباید بگویم:با کیا شدیم 75میلیون؟

نظرات 3 + ارسال نظر

اره فکر خوبیه .. اما یکم سخته

وای مرز ترکیه !!

انقد دوس دارم مرزای ایرانو از نزدیک ببینم :)))

:))

ایندفه خواستم مشخصاتمو بزنم مرا به خاطر بسپار به خاطر اون کامنت گذاشتم :)

:)

ریحـــآنه 1394/06/30 ساعت 11:01

سلام
جــریانِ آدرس دادنِ تُرکا رو نشــنیدی مث اینکه!!:D
متاســفانه ترکا تو آدرس دادن خیــلی ضعـیفن!
و دیگــری هم اینکه متاســفانه مـردم خیلی از شهـر ها
مکـان های تـاریخـی شهرشونو نمی شناسند!
ولی ای کـاش خبــرم می کردی تبـریز بودی یه جای تاریخی
باحال میرفتیم:) اگه میگـفتی یا میرفــتم دانشکــده معمـاری یا
موزه آذربـایجـان مثلا...خیلی خوب میشد ها:)
به هرحــال درستـه که من اهـل ارومـیه نیســتم ولی عـذر خواهی
می کنم بابـتِ این فـرهنگِ غلط!

دیگه اون مرده فراتر از ضعیف بود!
آخه دانشکده ی معمماری برای من چه جذابیتی داره آخه!
حالا برای تو مرتبطه با رشته ات و دوست داری،منو به اونجا چه!
در ضمن فقط2-1ساعت اونجا بودیم و وقت نمی شد!
به هر حال سپاس :)
بسیار بسیار متاسفم که مردم مکان های با ارزش تاریخی
رو نمی شناسن!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد