دهـــکــده ی مــــــادریــدی

ریاضیات علم آموختن اندیشیدن است نه آموختن اندیشه ها!

دهـــکــده ی مــــــادریــدی

ریاضیات علم آموختن اندیشیدن است نه آموختن اندیشه ها!

مقدمه :)

گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی

چون "تو" دارم همه دارم دگرم هیچ نباید...

سعدی



نظرات 37 + ارسال نظر
باران 1394/03/27 ساعت 12:58 http://ilovelife.blogsky.com

به به چه زیبا:پوزخند:
به به چه عالی:پوزخند:
عزیزم این رمز هات رو هم اس کن...
خونه جدید مبارک:پوزخند:
البته مستاجرید اینجا موندنتون حتمی نیس:خنده:

:))
بله به محض اینکه بلاگفا درست بشه،از اینجا می روم!

امیدوارم زودتر برگردیم به بلاگفا

آره!!!

سلام برشما دوست مهربون :)

خیلی خیلی !
ولی از بقیه سرویس دهی های وبلاگ(البته بعد از بلاگفای خدابیامرز) نسبتا بهتره :خوشتیپ:

شماهم بلاگفایین ؟؟؟ :چشمک:
موافقم با نظرت :لبخند:

منم اول دست به دعا بودم ولی حالا اگرم درست شه برنمیگردم :مسخره:

++
میرم اول دبیرستان:عاشق: فعلا که نداریم . ایشالله ریاضی:راضی:
شما چطور؟

سلام :)
آره ولی من اصن با بلاگ اسکای راحت نیستم،هیچی بلاگفا
نمی شه :))
عه !نوشته بودین 15 سالمه فکر کردم می ریـن 2 دبیرستان!
پس در واقع می رین هشتم!!!
من 1 سال ازتون بزرگترم،می رم 2 ِ ریاضی :)

راستش به فوتبال علاقه زیادی ندارم ولی واسه خاطرات و پست های رمزدارت حسابی کنجکاو شدم :پوزخند:

ممنون میشم به منم رمز بدی:لبخند:

پوزش !
آخه مطالبم آنقده شخصیه که اگه رمز رو هم بدم،هیچی از اونا
سر در نمی یاری ! :))

مهسا 1394/03/29 ساعت 17:51

متولد 79 ام.15 سالمه
بازم اشتباه کردی
میرم نهم . نهم میشه اول دبیرستان نه هشتم

اها . خوشبختم :))

باشه عزیزم . مشکلی نیست .
خواهش میکنم :)

+ شکلک های اینجا تو قسمت نظراتتون نمیخونه !؟!

اوهوم،من تو این سیستم جدید آموزشی وارد نیستم!D:

آره نمی خونه!! :(

سلام عزیزم ممنون که بهم سرزدین.به لطف بلاگفا وب منم حذف شد در نهایت تصمیم گرفتم از صفر شروع کنم .این بهتر از انتظاره...
در هر صورت زندگی همینه.دوست من خوشحال میشم بازم ببینمت

سپاسگزارم :)

رفــــــــــــیــــــــ♥ــــــــق؟؟؟

☜صـــــــــدامــــــــو بیـــــــــخیــــــــال ...☞

☜ هــــــوامــــــــو دارے؟

پس چرا اینجایی شما ؟ :)

نمی تونم موارد پنل مدیریت وبم بشم!

منتظریم پس :)

:)

یارو داداشش فوت میکنه نمیدونه چطوری به زن داداشش خبر بده

میره بهش میگه داداشم رفته زن گرفته!!!

زن داداشه قاطی میکنه میگه ای خدا الهی جز جیگر بزنه، الهی تیکه تیکه شه، الهی جنازشو بیارن خونه!!

یارومیگه:بچه ها حله سریع جنازه رو بیارید!!

;)))

سلام ممنون که بهم سر زدی
قالب وبت خوبه ولی مطالبتو نمیدونم چون همش رمز داره
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی

پست های رمزدارم شخصیه دیگه!
;)

ava 1394/04/14 ساعت 18:51 http://ghatipatihay-ava.blogfa.com/

یکیم نداریم!
بیاد زیر پستمون بنویسه...
این دیووووونه ماله منه!!!
.
.
.
.

منم بنویسم دیوووونه عمته.... دهن منو وا نکناااا




بخاطر همین اخلاق گندمه که کسی نمینویسه وباهام دوست نمیشه دیگه:(((

ava 1394/04/14 ساعت 18:58 http://ghatipatihay-ava.blogfa.com/

دیروز رفتم آرایشگاه، دیدم یه دختره هم اومده بود، هرچی اون آرایشگر بدبخت بهش میگفت اینجا آرایشگاه مردونست اونم هی میگفت خب منم اومدم موهامو پسرونه بزنم دیگهههههه
به موهاتون قسم با چشمای خودم دیدم آرایشگر سوار ماشین ریش تراشی شد رفت!

ava 1394/04/14 ساعت 18:59 http://ghatipatihay-ava.blogfa.com/

دختره قیافش شبیه دورخیزه الاغه
بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!!
.
.
.
.
.
.
اگه اعتماد به نفس اینو، شعله پخش کن داشت،الان مشعل المپیک بود.

ava 1394/04/14 ساعت 19:00 http://ghatipatihay-ava.blogfa.com/

رفتم فروشگاه کلی خرید کردم،

یارو فاکتورو بهم داده منم با کلی اعتماد به نفس کارت بانکمو دادم بهش

وایساده منو نگاه میکنه!

میگم :کارت خوان ندارین؟

میگه: چرا ولی کارت اتوبوسو نمی خونه!!!

سلام عَزیزم :) اُه اُه ! دقیقاً ! فقط 15 روز با دهه هَشتادی شُدن فاصله داشتم :|

آفرین خیلی عالیه ! رشته ی ریاضی رو خیلی دوست دارم :))

مرسی مهرَبون :)

سلوم :)

پس خدا به خیر کرد! :)))

سپاس :)

مرسی :**
راستش تا حالا نمایشنامه نخوندم!

عه؟پس بهت پیشنهاد می کنم که حتما امتحانشون کنی!

من خودم هم تازه شروع به نمایشنامه خوانی کرده ام!

نمایشنامه های "اریک امانوئل اشمیت" بی نهایت زیباست :)

ava 1394/04/20 ساعت 13:35 http://ghatipatihay-ava.blogfa.com/

ﻫﺮﮔﺰ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﮐﺴﯽ ﯾﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﺍ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﻡ
ﺍﻣﺎ
ﺣﺎﻻ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ
ﺍﻟﻬﯽ ﺑﯿﻔﺘﺪ
ﺑﻪ ﺯﻭﺩﯼ
ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﺎﻥ . .

حتما سعی میکنم تو اولین فرصت بخونم :)

;)

آرشیوی برنگشته !
رمز سال ٩٢ رو وارد کنید میتونید وارد مدیریت بشید .

ممنون :)
خدا قبول کنه هنر کنکور میدم

چرا یه خورده برگشته!
رمز اون سال یادم نیست ! :-(
اوهوم،موفق باشین!

ﺣﺴﻮﺩ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ
ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺍﻭﻣﺪ :
ﮐﺠﺎﯾﯽ ﻋﺸﻘﻢ ؟ ؟؟؟
ﮔﻮﺷﯿﺸﻮ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﻭﺭﺩﺍﺷﺘﻢ ﻧﻮﺷﺘﻢ
ﺑﻪ ﺗﻮ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ خانوم
ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﭼﺎﻟﺸﻮ ﺗﻮ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺷﻮﻥ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻥ . ﺧﯿﻠﯽﯾﮑﻨﻮﺍﺧﺖ ﺑﻮﺩ
ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺣﺴﻮﻭﻭﺩ ﻧﯿﺴﺘﻢ

ریحانه 1394/04/25 ساعت 19:23

تو که دلیل رفتارای من و امثال من رو میدونی اینم بدون که من تو نظام فقط رهبر رو قبول دارم اگر قرار بود از اونجور آدماااا باشم باید میگفتم چون رهبرم گفته پس منم مشکلی ندارم!تازه اینم باید بدونی که خانواده من موافقِ این توافقن و خیلی هم خوشحالن من هم نمیگم نباید توافق میشد فقط نظرم اینه که هیچ اتفاقی نمیفته و کماکان ما زندگیِ تحریمی خودمونو ادامه خواهیم داد! 70% این احتمال وجود داره که طرف مقابل دبه کنه!!! اینم از آدمای من و امثالِ من!

من اصلا رهبر رو قبول ندارم اما معتقدم که رئیس جمهوری فعلی برعکس رئیس جمهور سابق شایستگی های بسیاری داره!

بلوگفآ که درست شده خوآهر من خیلی وقته ...

از غافله عقب افتادی خخخخخخ

با دقت بخون دلبندم!!
گفتم که " نمی تونم وارد بخش مدیریت وبلاگم بشم "برای همین
مدتی در بلاگ اسکای می مونم!
نخیر ما هنوز تو غافله هستیم!

سلام هم رشته ای جونم :))

خوشال شدم سر زدی ^ـــ^

وخوشالم که هم سنمی ^ــــ^

:*

;)

سحر 1394/06/08 ساعت 17:51 http://vcp7070.mihanblog.com/

خیلی ممنون واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
65168

بلاگفا را باس تیربارونش کرد :|
همه ی ما بلاگفایی بودیم یه موقع...
:)

هعی بلاگفا خیلی دوست داشتنی بود :'(

باران 1394/06/16 ساعت 21:04 http://baranoali.blogsky.com

سلام عزیزم
ممنونم از حضورت
امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم
باز هم به من سر بزن

;)

این چی بود دیگه کامنت گذاشته بودی ؟ :دی

چه خبر از ریاضی رشته ی خوبیه ؟ درساش چجوریه ؟ منم قراره ازین به بعد درساشو بخونم هم رشته ای :)

یک حکایت از مولانا بود،چراتا این حد تعجب کردی؟

بی نظیر ;)

آخه تعجب برانگیز بود خب D:

آهان .. یکم بیشتر راجبش توضیح بده .. تو سال چندمی ؟ اول یا دوم ؟؟

نمیدونم هنوزم نرفتم ثبت نام فرصتم خیلی کمه واسه تحقیق بیشتر !!

دیشب با خواهرم تو اینترنت استعدادمو میسنجیدیم ببینیم چی بهتره برام .. جالبه نوشته بود هوش فضایی م زیاده و شغلایی مثل مهندس، معمار، نقشه‌کش شهری، گرافیست، دکوراتور داخلی، عکاس، معلم هنر، مخترع، خلبان، کارشناس آثار هنری و مجسمه‌ساز.

و من دقیقا بین عکاسی و معماری و مهندس و نقشه کش گیر کردم :(

کمـــــــــــــــــــــــــک :/

:))
دوم،اگه اول بودم که رشته ام مشخص نبود!
امیدوارم انتخاب صحیحی داشته باشی!

مهتــآب 1394/06/21 ساعت 13:05

آره تهرانم :)

آخه در پروفایلت،در قسمت علاقه مندی ها نوشته بودی:روستا
فکر کردم محل زندگیته :))
منم تهرانم :)

:))

اشکال نداره هر کی یه علاقه ای داره دیگه

چرا فعلا زدم ریاضی .. معلوم نیس

خیلی ممنون :)) انشا الله

شریف و تهران و هنر [شکلک نیشخند] اینجا شکلک موجود نیست ! :))

آره هیچی شکلک های بلاگفا نمی شه :))

سلام عزیزدلم :)
حتما میخونمش! خوشحال میشم بازم بگی :)
هوم. دوست داریم :) زیاد :) کلا کتاب خیلی دوست دارم.
به گمانم جین آستین! البته اینطور که یادمه حالا شایدم نباشه نمدونم-_-
هوم... فکر کنم من فوبیای موزیک بیکلام دارم -_-
+
و خب در پروفایل خواندم که ماجراهای ناگوار کتابش رو دوست داری
فیلمش هم بد نیست، دوست داشتی ببین :) البته شایدم دیده باشی :)

سلوم :)
بله ،برای من هم خوندن کتاب خیلی لذت بخشه :)
عه فیلمشو ندیدم!سپاس که گفتی:)

سلام :)

آره جات خالی خوبه خداروشکر

شما چی ؟ خوش میگذره ؟

واقعا چه خوب

من دو سه ساعت .. چون سعی میکنم تو کلاس یاد بگیرم که موقع خوندن زمان کم تری هدر بره

آره امسال سال مهمیه و ازین به بعد نکته ها کنکوری هم میشن :)

آره عشق است رشته ی ریاضی :)

تو دومی یا سوم ؟

منم تو کلاس گوش می دم ولی باید تو خونه خوب بخونی که در ذهنت تثبیت بشه!
هزاربار گفتم دوم!مثل تو!

مهتاب 1394/07/24 ساعت 00:04

سلام سارا جان :)

نه نه اصلا منظور من با لحن تند و حالت دعوایی نبود .. فقط منظورم این بود که سعی میکنم که همون موقع که درس میده یا باهامون کار میکنه توجه کنم .. ولی بهتره که تمرین هم کنم

اشتباه برداشت نشه دوسته من
من با همچین منظوری اون کامنتو نگذاشتم :) و اگه دوباره بخونیش متوجه میشی اصلا منظور دار ننوشتم ! :)

امیدوارم سو تفاهم پیش نیاد هم کلاسی :)

اوهوم.هم کلاسی؟!

یکی ﺍﺯ سوﺍﻻﯾﯽ ﮐﻪ ﻭقتی ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻧﺸﻨیده بگیرم ﻭ ﺻﺤﻨﻪ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺗﺮﮎ ﮐﻨﻢ ، اینه : . . . . . . . . ﺁﺏ ﮐﺘﺮﯼ ﺟﻮﺵ ﺍﻭﻣﺪﻩ ؟ لامصب ﻋﻮﺍﻗﺐ ﺑﻌﺪﯼِ ﻧﺎﺟﻮﺭﯼ ﺩﺍﺭﻩ!!! ﻗﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﻮﺭﯼ! ﭼﺎﯼ ﺭﻭ ﺩﻡ ﮐﻨﯽ! ﺻﺒﺮ ﮐﻨﯽ ﺭﻧﮓ ﺑﺪﻩ! ﯾﻪ ﺳﯿﻨﯽ ﭼﺎﯾﯽ ﺑﺮﯾﺰﯼ! اصلن مسیر ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﺩﻡ به کل ﻋﻮﺽ ﻣﯿشه

Mahtab 1394/09/30 ساعت 16:57 http://nojavoon-79.blogfa.com

سلام !

نه بسته نبود کامنتا ! :)

سه تا نقطه بود به جای کلمه کامنت :))

عه ندیده بودم!

شبیر 1395/03/30 ساعت 16:58

خیلی وخته میشناسمت
موندم چجوره هنو دست از وبلاگ نکشیدی

عه تویی D:
والا دیگه خعلی کمتر آپ می کنم:))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد